5.7 C
Prague
19.4.2024
MaxiMagazín

Nakupování kosmetiky na internetu

Stále více se stává trendem, že nejen ženy, ale i muži používají kosmetické přípravky. Někdy není snadné se zorientovat v nabídkách a vyhledat pro sebe tu nejlepší variantu. Kdesi v šerém dávnověku, když opatrnými pokusy začala vznikat krášlící věda, to bylo mnohem jednodušší. Historie kosmetiky asi sahá až k okamžiku, kdy si první pračlověk uvědomil, jak skutečně vypadá jeho tvář a tělo. Mohl to způsobit odraz od vodní hladiny, nebo snaha přizpůsobit se ideálu.

Dnes lidé, a zejména ženy, hledají svůj ideál spíše na internetu než v přírodě.

Vypadat lépe, zvýraznit své klady, nebo si jen udělat radost. Zdá se, že právě za tímto účelem byl vyvinut internetový obchod. Nakupovat on-line je velmi oblíbený způsob, který výrazně pomohl k expanzi kosmetického průmyslu.

Skutečný rozvoj zaznamenal kosmetický průmysl už po druhé světové válce. Ženy zjistily, že je málo mužů a jejich potřeba líbit se značně vzrostla. Mnoho kosmetických firem bylo založeno v padesátých a šedesátých letech minulého století. Spousta z nich však zaznamenala skutečný boom až s rozvojem internetového podnikání.

Máte představu, kolik se utratí ročně za kosmetiku? Například v roce 2006 to bylo v Evropské unii 63,5 miliardy eur. Oproti tomu v Japonsku utratili za kosmetiku ve stejném roce 24 miliard eur, v Číně 8 miliard eur a ve Spojených státech amerických to bylo v přepočtu 38 miliard eur.

Jeden obyvatel EU tedy utratil za kosmetické přípravky v roce 2006 podle statistiky 128 eur, v Japonsku to bylo 174 eur, v USA 127 eur a v Číně 24 eur.

V dalších dvou letech zaznamenal kosmetický průmysl nárůst zejména v prodeji dekorativní kosmetiky. V roce  2008 obyvatelé EU utratili za kosmetiku celkem 70 miliard eur. Více než polovinu z této částky tvořily nákupy přes internet.

Například jen v USA utratili lidé za on-line nákupy kosmetiky 17,3 miliard dolarů, a to v roce 2013. Očekává se, že do roku 2019 tato částka vzroste na 126 miliard dolarů.

V posledních letech je zaznamenán nárůst nejen přírodní kosmetiky, ale stále více jsou v oblibě přípravky proti stárnutí.

Zářným příkladem spojení tradice, kvality výrobků, péče o zákazníka a dynamicky se rozvíjející firmy je společnost Nu Skin.

Společnost, která se již více než třicet let úspěšně pohybuje na špičce kosmetického průmyslu. Jejich kvalitní přípravky oceňují ženy i muži na celém světě.

Cílem přípravků je zvýraznit a uchovat vnitřní krásu projevující se navenek a umožnit pleti být svěží a zářící až do vysokého věku.

Společnost Nu Skin se rozhodla rozvíjet pomocí internetu a dnes si vychutnává svůj úspěch a správnou volbu.

Internet umožňuje rychlou komunikaci po celém světě. Společnost má své pobočky v Severní i Jižní Americe, Evropě, Asii a Pacifiku. Zákazníci si mohou kdykoli objednávat zboží, snadno získat informace o výrobcích, zapojit se do diskuzních fór, nechat se inspirovat zkušenostmi ostatních a během okamžiku porovnat cenu a kvalitu výrobků.

Nakoupit on-line je rychlý, snadný a už i spolehlivý způsob, jak si ušetřit čas a udělat radost. Záruka na vrácení zboží je dnes, zvláště u značkových obchodů, naprostou samozřejmostí. Stačí si tedy jen vybrat a kliknout.

Související příspěvky

Na šumavském Špičáku v týdnu připadl přírodní sníh a v noci přituhlo. Zima s jarem se tu nyní pravidelně střídají

redakce

Hutní materiál má ve strojírenství nezastupitelnou úlohu

redakce

Čas koťat a štěňat – velká radost, ale i zodpovědnost

redakce