0.4 C
Prague
30.11.2020

Jak na marketing na Facebooku?

Hledáte způsob, jak porozumět svým zákazníkům a komunikovat s nimi? Sociální sítě jsou skvělým prostředkem, který vám umožní se svou klientelou prohloubit vztahy. Jak na to?

 

Komunikace na zdi

Možná si to mnoho zákazníků neuvědomuje, i oni se ale rozhodují pro nákup služby či produktu na základě důvěryhodnosti. Facebook je kanál, který vám pomůže důvěryhodnost budovat. Stačí být aktivní a pravidelně přidávat příspěvky na zeď. Může jít o vzdělávací příspěvky, ale také o posty, které lidi pobaví. Facebook umožní vaší kreativitě zazářit. Abyste se vyhnuli jednotvárnému obsahu, střídejte typy příspěvků. Zkoušejte přidávat interakční obrázky, videa, ankety i proklikové příspěvky, které zákazníka přivedou přímo na váš web.

 

Naučte se základy výkonnostního marketingu

Pokud se rozhodnete brát reklamu na Facebooku vážně, můžete nahlédnout i do zákulisí výkonnostního marketingu, který vám pomůže naplnit vaše dlouhodobé cíle. Chcete zvýšit tržby? Přilákat lidi na prodejnu? Oslovit tisíce potenciálních zákazníků kreativním videem? V tom případě jsou sociální sítě pro vás tím pravým marketingovým kanálem.

To ale není všechno. Díky speciálnímu měřícímu kódu, který nasadíte na svou webovou stránku, budete moci retargetovať návštěvníky webu. Lidi, kteří zhlédli konkrétní stránku, přidali do košíku, ale nenakoupili nebo naopak ty, kteří u vás v minulosti nakoupili a vy pro ně máte speciální nabídku.

 

Komunikujte se zákazníky

Samozřejmě, v neposlední řadě je také důležité udržovat s fanoušky a potenciálními zákazníky kontakt. Což v podstatě znamená, že jim budete odpovídat na otázky v komentářích a odepisovat na zprávy.

Pokud chcete na Facebooku působit, ale nevíte jak na to, neváhejte kontaktovat odborníky – digitální agenturu, která má s online marketingem pro firmy dlouholeté zkušenosti.

Související příspěvky

Než požádáte o nebankovní půjčku, měli byste vědět …

redakce

Úrokové prázdniny mají úspěch. Lidé půjčkou řeší dovolenou i opožděnou výplatu

redakce

Na co si dát pozor při investici do nemovitostí v roce 2020

redakce