4.3 C
Prague
20.4.2024
MaxiMagazín

5 kroků k dokonalé reklamní kampani

Začali jste podnikat a přemýšlíte nad tím, jak lidem říct o vaší společnosti a aktivitách? Připravte si dokonalou reklamní kampaň, která osloví potencionální zákazníky. Buďte originální, prodejte chytře své zboží nebo služby a přidejte i něco navíc.

 

1) Představte své služby nebo zboží

Prvním krokem, jak začít plánovat reklamní kampaň, je představení toho, co nabízíte. Můžete si vybrat, zda umístíte reklamu do časopisu, do novin nebo třeba na billboard, případně si necháte tisknout plakáty. Zajímavým nápadem je také placená reklama na sociálních sítích, které jsou v současnosti čím dál víc používané a vy tak zde můžete získat velké množství nových klientů a zákazníků. Při představování služeb se soustřeďte na informace, které budou výstižné, pravdivé a například originálně podávané. Popis produktů nebo služeb spojte i se sloganem, s rýmovanou částí, případně doplňte informace, které konkurence nemá.

 

2) Zaměřte se na určitou kategorii

Pokud jsou vaše služby nebo produkty určeny pro sportovce, snažte se mít například originální plakáty ve fitness centru nebo si nechte vytisknout vizitky, které necháte ve fitness klubu na recepci. Vyberte si kategorii, na kterou svou reklamu zaměříte, a poté si udělejte analýzu této kategorie. Kde se tito klienti a potencionální zákazníci vyskytují, jakým činnostem se věnují, kde je možné je nenásilně oslovit, jaké služby vyhledávají, případně co navíc jim ke službám můžete nabídnout.

 

3) Slevy a akce prodávají

Ať už svou reklamní kampaň začnete tiskem vizitek, plakátů nebo tiskem letáků a jejich následným roznosem, připravte si zajímavé akce, případně slevy. Slova jako sleva, zdarma nebo třeba bonus navíc, dokážou téměř až zázraky. Tato slova na letácích i plakátech opravdu prodávají. Pokud jste ve svém oboru noví, tak zkuste dát například na první nákup poštovné zdarma, akci 1 + 1, případně k nákupu zboží v určité hodnotě dejte službu zdarma. Uvidíte, že získáním prvních objednávek můžete svůj byznys správně podpořit a získat spokojené klienty.

 

4) Nezapomínejte na doporučení

V současné době, kdy na trhu existuje velké množství firem a společností, které nabízí své služby a zboží, je těžké najít to vhodné i pro spotřebitele. Proto mnozí dají na doporučení. Nechte si svými zákazníky ohodnotit nákup, své služby i zboží. Vždy dbejte na dobrou zpětnou vazbu a doporučení, které prodává.

 

5) Přátelský přístup a ochota pomoct

Vaše reklama by nikdy neměla být obtěžující, nepříjemná nebo vulgární. Při tisku reklamních tiskovin vždy myslete na to, že by se potencionální kupující měl hlavně pobavit, případně získat potřebné informace, které vedou ke koupi. Nezapomínejte také na přátelský přístup a ochotu druhým pomoct.

Související příspěvky

Aby oheň v kamnech stále praskal

redakce

8 zajímavostí o Japonsku, které jste (nejspíš) nevěděli

redakce

Buďte extravagantní a svůdná – vyzkoušejte lepítka na bradavky!

redakce