Kärcher v nové komunikaci v roce 2020 představuje život a emoce

 

Nová komunikační strategie společnosti Kärcher byla odstartována zjara tohoto roku a představila skutečný život i emoce. Silné obrazy, tvrdé rytmy a rychlé střih, tak vypadají současné televizní spoty. „Záměrně sázíme na velmi emotivní efekt, a tedy přesně na WOW efekt našich nových spotů,“ vysvětluje Jana Hogrová, ředitelka marketingu Kärcher Česká republika.

Za touto změnou stojí nové strategické směrování značky Kärcher, které začalo v minulých letech, a tedy také redesign marketingové komunikace. Chování lidí ve volném čase se podstatně mění, cílové skupiny jsou mladší a aktivnější. Tyto nové trendy podchycují dvě nové, nezávislé 360 stupňové kampaně. Důraz je kladen na dvě ústřední témata: vysokotlaké čištění jako hlavní kompetence špičky na světovém trhu v oblasti technologie čištění a na novinky v segmentu bateriové zahradní techniky.

„Díky mladistvé, moderní reklamě představujeme naši značku a aktuální produkty široké veřejnosti novým a překvapivým způsobem,“ říká Milada Skutilová, jednatelka společnosti Kärcher v České republice.

 

www.karcher.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Movie Downloads To Buy Top Movie Download Site Latest Movie Download How Do I Download Movies Full Hd Movie Download