9.5 C
Prague
18.4.2024
MaxiMagazín

Buďte jako firma vidět

Mezi základní a úspěšné reklamní strategie patří prezentace firmy a oslovení nových, potencionálních zákazníků. Ideální příležitostí jsou veletrhy kongresy a výstavy.

Právě při podobných akcích máte možnost oslovit velké množství zákazníků na jednom místě. Většinou však nemáte k dispozici neomezený prostor a tak musí být veškerá prezentace co nejvíce efektní a viditelná. Flexibilita všech reklamních nosičů je tak velmi důležitá, aby bylo možné vše kdykoli sbalit a naopak rozbalit a to v jakémkoli prostředí. Velmi oblíbené jsou lightboxy, které můžete využít nejen jako samostatný reklamní nosič, ale případně i součást prezentačního stánku.  Snadnou manipulaci i přenášení z místa na místo zajistí lehká hliníková konstrukce. Na textilním materiálu je umístěn tisk podle vašeho přání a vše podsvíceno LED světly s dlouhou životností. Lightbox je skvělá volba pro večerní a noční akce a také výstavní plochy, ke nebývá osvětlení zrovna dobré. Právě díky LED technologii je osvětlení velmi výrazné za všech podmínek a má zaručenou dlouhou životnost s minimálními nároky na údržbu.

Nejen na výstavách, ale i před svou prodejnou nebo třeba reklamních a teambuildingových akcích využijete beachflag, vysokou a dobře viditelnou vlajku. Ideální pro outdoor prezentace, díky textilní grafice dobře viditelná i z větší vzdálenosti. Na místech, kde je hodně lidí a špatná orientace, tak máte jistotu, že vás zákazníci nepřehlédnou a naopak se můžete stát díky vlajce spolehlivým  orientačním bodem.

Viditelnost, skvělá a moderní prezentace a samozřejmě kvalitní zboží a péče o zákazníky jsou receptem na úspěšnou a dobře fungující firmu. Reklamní nosiče, které můžete využít ve dne i v noci, venku i uvnitř a zároveň jsou flexibilní a dobře přenosné jsou sázkou na jistotu, že budete vidět.

Související příspěvky

Studium v zahraničí již není výjimkou, naopak se stává nutností

Veronika

Kdo by neměl rád dárky!

redakce

Silvestr: jak se neprobudit s kocovinou, aneb zlatá pravidla pijanů

redakce